2017. február 23., csütörtök

Mi kéne, ha vóna?

Jaj, én úgy tele vagyok tervekkel. És ahogy végiggondolom őket, hát nyilvánvalóvá válik, hogy vágyaim, izé... csöppet sem intellektuális jellegűek.
Szeretném
- átkorcsolyázni a Balatont
- valamint körbebiciklizni
- evezni a Dráván
- vagy legalább még egyszer az Ipolyon
- többnapos gyalogtúrára menni
- látni bálnát vízben (nem túl közelről, mert attól félnék)
- esetleg vitorláskardoshalat (semmi esély)
- jó lenne fókát is, de arról láttam paráztató videót a múltkor
- elutazni az Azori-szigetekre
- meg a Zöld-fokiakra
- meg Skye-ra
- és Ionára (szigetek rlz)
- megtanulni vívni
- és kajakozni
- még a hátrakoszorút is szívesen megtanulnám, de attól tartok, az nagy falat lenne.

4 megjegyzés:

  1. A hátra koszorú ebből a legkönnyebb:) Az szinte magától megy ha már korcsolyázol:) Egyébként azt olvastam,hogy pároztató videót láttál a fókákról:) Tök jó sportos vágyaid vannak:)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nekem az elore koszorú is csak nagyon benan megy, es csak az egyik irányba, pedig másfél éve gyakorlom :(
      A fókás videón meg egy fóka nekiment egy buvarnak, tépte-harapta a reduktív csövet meg a szerencsétlen búvár fejet, ráadásul felülről, igy az védekezni sem tudott... Anglában merülnek fokakkal egyébként, de ezek utan nem vagyok biztos benne, vállalkoznek- e ra.

      Törlés
  2. Ezekkel teljesen tudok azonosulni :) A vívást akartam mínuszolni, de most, hogy mondod...

    VálaszTörlés