2018. július 10., kedd

Hülye-e vagyok? - folyt.


Az én munkám olyan, hogy periódusról periódusra szinte nulláról újrakezdődik, és a teljesítmény is viszonylag egzaktan mérhető. És a múltkori ajánlatom hátterében az is ott munkált, hogy a kollégámnak a magánéleti krízis mellett van egy másik, a napi meló mellett futó határidős munkája, és a kettő együtt (a napi meg a plusz) nagyon sok, tényleg. Én tavasszal csináltam ugyanezt, segítség nélkül, és majd belegárgyultam.
És ma hallom, hogy ebből a másik munkából mégsem lesz semmi.
De a másik feladat, amit önként felvállaltam, pluszba, a magamé mellé, persze a nyakamban maradt.
Ami azt jelenti, hogy ebben a periódusban az összmunka mintegy nyolcvan százalékát én fogom elvégezni.
Hatórás javadalmazásért.
Választ kaptam-e a címben feltett kérdésemre?

2 megjegyzés: