2012. június 20., szerda

Mi következik tíz kiló meggyből?

Nincs szép kezem. Az ujjaim nem hosszúak és légiesek, hanem rövidek, a körmeim se kecses mandula formájúak, egyszerűen rövidre vágom őket, és kész. Gyerekkezem van, még mindig.

Fogok egy körömkefét, alaposan kisikálom vele a körmöm alját, aztán gyönyörködöm bennük, jaj de szép fehérek. Egy darabig nem lesz részem ilyen látványban.

Mert ha este nekiállok kimagozni a Balatonról hazahozott tíz kiló meggyet, egy darabig olyan lesz a kezem, mintha puszta kézzel trancsíroztam volna fel egy kondányi disznót, az biztos.

6 megjegyzés:

  1. A citrom csodát tesz. Aztán meg ha egyesek operálni tudnak gumikesztyűben, nehogy már meggyet magozni ne lehessen benne...

    VálaszTörlés
  2. hát az a baj, hogy a kesztyű nem az én világom, még kertészkesztyűt se nagyon használok, csupasz kézzel vájkálok a földben, mint az állatok. A gumikesztyűtől meg egyenesen undorodom, azt különösen utáltam, amikor a fogorvosom olyan használt - bár az indokot természetesen elfogadtam és akceptáltam.

    De a mai 2,5 órás szülői értekezlet olyannyira megviselt, hogy a meggymagozás holnapra marad.

    VálaszTörlés
  3. Nekem is ilyen kezem van, de nincs fél kiló meggyem sem :( ez nem igazság! (I have a dream: szülőin vájdlingot körülülni, közösen meggyet magozni, az élet dolgait közben megbeszélni)

    VálaszTörlés
  4. A meggyért cserébe a hétvége jelentős részét a meggyfán töltöttem (ahelyett, hogy az árnyékos függőágyban ringatóztam volna, pedig olyan tériszonyom van, hogy még egy sámlira se állok föl szívesen. A meggyfamászással átléptem a saját árnyékomat.

    VálaszTörlés
  5. hehehe :D nálunk sámlira állva MÁR nem érnéd el a meggyfát, oly alacsonyka :) és lesz rajta egy jó kilónyi, majd. az árnyékugrásért pedig őszinte tiszteletem :)

    VálaszTörlés
  6. Lesz az még nagyobb is, a mienk is így kezdte :)

    VálaszTörlés