2012. június 3., vasárnap

Az elmúlt hétről

Az elmúlt hétben az a legjobb, hogy vége van.

Visszatekintve persze látszanak a hullámhegyek a mély völgyek között, például amikor a 11. kerületi okmányirodában laza negyedóra alatt végeztünk a két gyerek személyijének és Marci diákigazolványának igénylésével, és csak egyszer szólt be az ügyintéző. (A lakhelyünk szerint illetékes okmányirodában nyolc hétre adtak időpontot.)

Aztán mindenképp pozitívumnak értékelendő az is, hogy júniusra nem dolgoztam hiába, és megjelenik az újság, noha szerdán erre egyáltalán nem tettem volna nagyobb összegeket. Az viszont újdonság, hogy megfogadtam Cs. és bluemoon javaslatát, és nem hagytam magam. Először mondjuk még furcsa volt felhívnom a kolleganő figyelmét arra, hogy stílusa nem elfogadható számomra, de hamar belejöttem, és mindent szóvá tettem, ami szerintem nem elfogadható módon történt (határidők átlépése, hiányos anyagok kiküldése). Ez levelezőpartnereimben óriási megütközést és értetlenséget keltett, de sajnos sem magamtól már nem vagyok annyira jó fej, és motiválva sem vagyok arra, hogy huszonéves saleses fruskák asszisztensét játsszam.

(És a hét fénypontja: vettem egy pár magamnak egy pár cipőt. Piros csíkos, fonott talpú. Mert ez után a hét után már járt nekem.)


4 megjegyzés:

  1. A következő heted legyen legalább olyan szép, mint a piros csíkos cipőd :) És ajjaj, az okmányiroda még nekünk is hátra van: új iskola, új diákigazolvány - ezek szerint a 11. kerületit ajánlod? :)


    Bakker, egyre körmönfontabb módokon kell bebizonyítanom, hogy nem vagyok robot - előbb-utóbb nem fog menni :(

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igenigen, nekem is ajánlották, és tényleg jó a 11. kerületi, telefont felveszik, parkolni lehet és nem fizetôs (a parkolás), de békávéval is jól megközelíthetô, a Kosztolányi D. térmél van. Hajrá!

      Törlés
  2. Most már csak abban bízzunk, hogy sikeres is lesz a sarkadra állás, és nem engedi el a füle mellett, amit mondtál neki.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. az az igazság, hogy most jobban izgat, hogy csak a fizum egy részét kaptam meg, azt is csak reklamálás után. eddig egyébként mindenki kifogástalanul udvarias leveleket írogat, de a kedélyek csak késôbb szoktak fellángolni, hónap vége felé.

      Törlés