2012. március 13., kedd

Az igaz barát

- És kivel fogsz játszani a bölcsiben, Borcsi? 
- A-val. 
- Ő a barátod? 
- Nem. Nem a bajátom. K. a bajátom. Meg D. 
Aha, az első tiszta sor, K az unokatestvér, de ki lehet D.? Nincs ilyen nevű gyerek a környéken, rákérdezek.
- D? Van a bölcsiben D? Nem is tudtam. 
- Nem. Tudod, anya, Sz. és D., tudod....

És akkor leesett. Sz. és D., hát persze, a szembeszomszédok. Elfeledkeztem róluk, mert hónapok óta nem voltunk lenn Balatonon. De a hároméves lányomnak ő a két barátja közül az egyik. Még akkor is, ha több mint fél éve nem is találkoztak.
 



3 megjegyzés:

  1. Nagyon hűséges! nekem tetszik :)

    VálaszTörlés
  2. ///Kaptam egy -valamiféle- játékot.
    Belevontalak. Talán nem harapsz meg nagyon érte.
    Nézz át és dönts kedved szerint.
    Üdv!///

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Nagyon köszönöm! Még sose kaptam díjat :)

      Törlés