2012. március 12., hétfő

és végre kifújjuk

Az elmúlt három hét után - melyet egy-egy fertőző betegségben szenvedő gyerekkel töltöttem itthon - végre kifújhatjuk a benn tartott levegőt.
Reggel elment mindenki a dolgára, hazajöttem én is, miután Borit letettem a bölcsiben, aki annyira unta már magát itthon, hogy még csak nem is ellenkezett, sőt a múlt héten többször kifakadt szegény (Nemakajokitthonmajadnianyával!!!!), és mivel úgy tájékoztattuk, hogy akkor lesz vége a száműzetésnek Tomiban a szobafogságnak, ha eltűnnek a pöttyei, valamikor szerda tájékán egy csöndes félóra után előrukkolt a megoldással Anya, nincsenek máj pöttyeim! Jekapajtam őket! 

És itthon hallgatom a csendet egész délelőtt, és tudok koncentrálni egyvalamire, és csend van, nyugalom, békésen ülök a rettenetes rumli kellős közepén, de mindjárt nekiugrom a rendrakás-takarítás soha véget nem érő kombójának, és aztán jó lesz délután kimenni a játszótérre kicsit, jó lesz aztán hazajönni, és összesöpörni a frissen felporszívózott-felmosott padlóról a cipőből kiszóródó homokkupacokat. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése