2012. március 14., szerda

Medvedíj

Ezt kaptam Theától - nagyon köszönöm!

A szabályok szerint meg kell köszönni (amúgy is megköszöntem volna, ráadásul teljesen meghatódtam tőle) és mondanom három dolgot magamról. Hogy az egyik kedvenc filmemet idézzem, teljesen átlagos nő vagyok, és nincs bennem semmi érdekes, de azért összeszedtem három dolgot.

1) Nagyon jó az arc- és a névmemóriám, de órákig tudom keresni (hiába) a lakás- vagy a slusszkulcsot, a pénztárcám, a személyim, a lakcímkártyám, a telefonom stb. Mivel látom ugyanezt a papámon, az öcsémen és Marcin is, attól tartok, a genetika áldozatai vagyunk.

2) Randa szokás, de sose tudtam igazán leszokni arról, hogy rágjam a tollak, ceruzák végét - a klaviatúrát nem bántom.

3) Nagyon szeretem nézegetni az ékszereket, de vonzalmam plátói: nem hordok egyetlenegyet sem. Nem bírom, ha rajtam csingilingiznek, mindenbe beleakadnak, szóval idegesítenek sajnos.

És akiknek továbbadom:
bluemoon, maczyka, a hogy volt teljes gárdája és Pé kalib.




3 megjegyzés:

  1. Juhéj, hát nagyon köszönöm.

    VálaszTörlés
  2. Ó, nagyon köszönjük a díjat, mi, hogyisvoltosok. :) És hamarosan teljesítjük is a hozzákapcsolódó feladatot.

    VálaszTörlés
  3. szerintem nem vagy átlagos. kicsit sem.

    VálaszTörlés