2017. augusztus 31., csütörtök

Jelentés a türéshatáromon túlról

Nem cimbalmozok tovább az idegeken: elkaptam. Vagy ha nem azt, akkor egy olyat.


Kívülről nézve egész érdekes amúgy, hogyan veszti el a végén (bár még nyilván nem tartok ott) az ember a jártányi erejét. Hogy nemcsak a hazabringázás gondolata abszurd, hanem az is, hogy álljak kétemeletnyit a liftben.
Hogy hányszor képes egymás után kirongyolni a vécére, ahelyett, hogy a helyzetbe beletörődve ott maradna inkább.
Hogy rázza a hideg a harminc fokban.
Hogy a gyengesegtől veri le a víz.

Mindenesetre eddig egész jól menedzseltem a dolgot,  apukám értem jött, hazahozott, B csinált magának vacsorát, kért a szomszédból probiotikumot nekem, fogat mosott, elment aludni. Holnap ugyancsak apukám elviszi suliba és el is hozza. (A fiúk elutaztak hosszúhetvégézni.)

Én pedig kedves szeretettel gondolhatok az edzőtáborba fertőzéssel érkezett gyerekre, az egyesületté, a kempingre... meg aki még belefér.

6 megjegyzés:

  1. Juuj, jobbulast!!!!

    En a multkor lesajnaloan magyaraztam a ferjemnek, aki bélhuruttal fekudt az ágyon ket wc-re rohanas kozott, hogy ez csak egy kis virus, igazan megemberelhetné magat.

    Aztan amikor ram kerult a sor, en meg kiabaltam is, annyira szarul voltam.. Z, meg rohogve idézett, h ez csak egy kis virus...

    VálaszTörlés
  2. ááááááááá :((((( B.-t elvitték a szüleid? vagy marad veled és fetrengtek együtt? nagyon-nagyon sajnálom és gyors, még gyorsabb gyógyulást!

    VálaszTörlés
  3. Jobban? (éjjelre Á. is benyalt vmit - azt legalább biztosan tudjuk, hogy nem tőletek... de hogy mit? és honnan, mikor ki sem teszi a lábát a gépe elől? remélem, nem vmi szgépes vírust???)

    VálaszTörlés
  4. Remélem tényleg jobban vagytok! Itt is volt valami laza kis hasmenéses cucc, de Probiummal, széntablettával és Tasectanhnnal próbáltam elejét venni, hátha nem... Martine:)))

    VálaszTörlés
  5. Jobban vagyok, koszonom, csak gyenge, mint az őszi légy :(. A probiotikum nagyon sokat segített.
    Á-nak jobbulast.

    VálaszTörlés
  6. Addig-addig mondogattad, hogy milyen sz-r lesz ez a nyár, hogy a végére megmutatta, áh, ha akarod, hát legyen! Sőt, még annál is sokkal rosszabb tud lenni. És lett...
    Most a napi mantra legyen: Napról-napra jobban és jobban érzem magam! alkalmanként legalább kilencszer. Bluemoon

    VálaszTörlés