2017. május 31., szerda

elegem van

Én olyan szívesen lennék spontán, könnyed, vidám, laza anyuka, de sajnos nem megy. Nem megy. Mert igenis kénytelen vagyok tudni, most tudni, mit fogunk csinálni augusztus 18-án mondjuk, ki milyen táborban lesz, hogyan intézem a szabadságomat, mikor megyünk családilag nyaralni. Mert a kollégák is akarnak szabadságra menni, a normális tábori helyek betelnek stb,, stb. És egyszerűen képtelen vagyok négy (illetve igazából három, mert B. még nem tényező ebből a szempontból) ember programjait összeegyeztetni - illetve erre még képes vagyok, de arra, hogy jó is legyen, arra nem.
Hol egy sporttábor, hol egy külföldi edzőtábor, céges költözés, belső határidők - és mindegyik kettévág valamit bzmg, nem lesz két nyamvadék hetünk egyszerre.
Torkig vagyok ezzel a nyárral, és még el sem kezdődött.

2 megjegyzés:

  1. Jaj, ne is mondd, ne is mondd!! Nálunk is folyamatos probléma, egyszerűen rémálom. Én nem tudom, hogy lehetne ezt jól csinálni :(((

    (nézd a jó oldalád: fürdőruhád legalább már van! :-D)

    VálaszTörlés
  2. hát pl ha nem majusban tudjuk meg, hogy lesz egy hét külföldi edzőtábor M-nak, és mi az időpontja, akkor elküldjük B-t ugyanarra az időre iskolai hagyományőrző táborra (mindenki odavan érte). De addig úgy tudtuk, hogy azon a héten családilag nyaralunk Balcsin. Vagy ha Cs. mh-e nem költözne. Vagy nekem nem lenne leadásom. Vagy... na jó, a nyár ne maradjon el, csak negyven fok ne legyen!

    VálaszTörlés