2017. június 8., csütörtök

kategorizálhatatlan test vagyok

Jó, szóval nézzük, milyen is az alakom? Nem körte, mert ugyan a jelentékeny fenék stimmel, de a csapott váll nem - kifejezetten széles vállam-hátam van, a körtének meg csapott a válla, ugye. Homokóra? Nem, hiszen az utóbbi években jelentékeny pocakot eresztettem? Esetleg kanál formájú? Jó, a pocak megvan, de a lábam tömzsi és kurta, márpedig a leírás szerint a lábura aztán igazán büszkék lehetnek a kanál nők - én nem.

Tessék mondani, töltött hurka kategória nincs?

2 megjegyzés:

  1. nem tudom, én leginkább csinosnak szoktalak látni - semmi hurka, kanál, körte, stb

    VálaszTörlés
  2. Van még az alma-típus: akinek gyárilag nincs dereka és csak középre, hasra és a has vonalában körben hízik (én pl.). Állítólag ez a legegészségtelenebb, dehát micsinájjak... :(

    VálaszTörlés