2011. július 14., csütörtök

Kapós

Tegnapelőtt fodrásznál voltam reggel, délután meg a papával és a gyerekekkel elmentünk a közeli B. szabadidőparkba, ahol 120 cm mély gyerekmedencében négy gyerek lézengett. Marci rögtön összehaverkodott a vele egyívású kiscsávókkal, azonnal közkincs lett a két vízipuska, és őrült csatározások kezdődtek. Nem kíméltek sem engem, sem természetesen a vadiúj frizurámat, így leszámolva a bennem dúló előítéletekkel, ha lehetőségem adódott, magam is ordítva lőttem arcba két méterről az ismeretlen hatéveseket. Bori közben egyrészt folyamatosan azt hajtogatta, hogy nagypapával akajok úszni, és úgy is tett, de a legmeglepőbb az volt, amikor kiállt a medence szélére, és tájékoztatott, hogy bejeugjok vízbe. És tényleg. Még jó, hogy azért elkaptam, mielőtt elérte volna a medence alját.

Tegnap sikerült még délelőtt kirobbantanom itthonról a pockokat (ami utólag igen jó döntésnek bizonyult), és átcaplattunk vásárolni. Akartam venni Marcinak úszónadrágot, mert már 16 centi van az úszónadrág méretezése és a gyerek tényleges magassága között, így kicsit már feszül a fokhagymagirizdjein, gondoltam, biztos van leértékelve úszógatya is. Nos, a nyári leárazások már lecsengtek, fürdőgatyaszempontból legalábbis, csak néhány hervadt bikini árválkodott a fogasokon, viszont tele volt a bolt földszínű kardigánokkal meg pulóverekkel, immár az ősz jegyében. Bori mindennek dacára kiszúrt egy nyári ruhát, megragadt, és kapom új juhámat felkiáltásokkal el is hozta a pénztárig. Marci egy Villám McQueen-es pólót választott.

Itt már vérszemet kaptam, és betereltem a gyerekeket a szomszédos boltba, amelynek a kirakatában ott virított az a póló, amiből tavaly az L-es szűknek bizonyult, XL-es meg nem volt (és ne is beszéljünk arról a mélyütésről, amit az XL puszta emlegetése is bevitt az énképemnek).
Meghökkentő módon az eladólány felvetette, hogy ha már egyszer levetkőzök próbálni, nézzek meg mást is, majd vigyáz a gyerekekre. Pusztán a sokknak tudom be, hogy a póló mellé (L-es, hála mindennapi találkozóimnak Béres Alexandrával) vettem egy rózsaszín kockás nyári ruhát is (majd rendesen belefogyok).

A lista szerint tehát én kaptam egy ruhát és egy pólót, Bori egy nyári ruhát, Marci egy pólót, valamint egy vírusfertőzést, minek következtében késő délután elaludt, és azóta is 38 fokos láza van.

Üzenem, hogy ha valaki odafenn úgy gondolná, hogy unatkozom, elkapatott ez a nagy jólét, esetleg azt hiszem, hogy a bab is hús, és nem tudok mit csinálni magammal, és egy kis vírussal óhajt izgalmakat behozni a kis sivár életünkbe, téved. Több vírust nem kérünk, köszönjük.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése