2012. október 10., szerda

Kritika

Úgy esett, hogy ma felül kellett múlnom a hétköznapi farmernadrág+bakancs+póló+ dzseki viseletemet.

Előre gondosan megterveztem, a kihízott helyett hiányzó nadrágot kölcsönkértem (ez úton is köszönöm), előszedtem a magas sarkú, kopogós cipőm, a régen hordott blúzom, volt smink, gyöngy fülbevaló, bőrtáska. Így mentünk már az óvodába is.

Emelem ki reggel Borit az óvoda előtt a kocsiból, végigmér tetőtől talpig, és szemrehányó hangon leszögezi:
De anya! Az oviban nem ma van a fajsang!

3 megjegyzés:

  1. És te mégis királylánynak öltöztél :)

    VálaszTörlés
  2. Hát na tessék! Ezeknek még felöltözni sem érdemes! Holnap a báli ruhádat is felvehetnéd, tűsarkú lakkcipővel, hogy megmutasd Borinak, milyen szép ruhád is van. Szegény lány még a végén azt hiszi, hogy egy nő egész életét leélheti úgy, hogy csak kényelmes ruhákat, cipőket hord. :)

    VálaszTörlés
  3. igazság szerint csak a báli lakkcipô az enyém, a ruhákat anyutól kaotam kölcsön - ha rajtam múlnam én csak kényelmes ruhát és cipôt hordanék, de néha az alkalom kötelez :)

    VálaszTörlés