2018. június 4., hétfő

mit is mondhatnék

Pénteken leeveztem 10 km-t. Részben folyásnak fölfelé, részben nádban, részben valami békalencsés trutymóban (meseszép volt amúgy, és el sem áztunk).
Szombaton grillezett kecskesajtot ebédeltem.
Vasárnap ettem egy levest (meg egy Rigó Jancsit, khm), gyalogoltam több, mint hat kilométert.

És ma reggel a hasam pont olyan volt, mint egy 4 hónapos terhesé. Nem beszélek a levegőbe, a tornateremben az egyik nő pont ma fogadta a gratulációkat. Pont ekkora hassal.

3 megjegyzés:

  1. hát, nem tudom, én meg a hasadra emlékszem másképp - tök szép voltál a vidám, színes, vékony, alakot kiemelő nyári ruhádban :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. pedig eppen nem ugy ereztem magam - hat igen, ez is ugyanaz, pepitaban :)

      Törlés
  2. Már sajnálom, hogy nem mondtam akkor, de amikor elkezdtem mondani, épp történt valami más - aztán elsikkadt

    VálaszTörlés