2018. június 15., péntek

A tanév utolsó napján következzék egy idei történet a ma 13 évesről

Én: Na, milyen volt a szülői? Mit mondott Zs. néni?
Cs: Hát hogy elharapódzott az osztályban az a hülye szokás, hogy a fiúk bezárják egymást a vécébe, és nem engedik ki, és ezen röhögnek... És kérte a szülőket, beszélgessenek erről a gyerekekkel...
É: És M. érintett? Én nem tudok róla.
Cs: Én sem, de szerintem tök jó ötlet, és nagyon jól szórakoztunk ezen R. apukájával, csak aztán Zs. néni ránk is szólt, hogy igen, az a két gyerek a főkolompos, akinek az apukája ezen rötyög...
É: Nem szabad ilyet csinálni, kisfiam! Hogy bezártok valakit a vécébe, az a szerencsétlen meg eszköztelenül próbál kijönni...
M: Egyáltalán nem szerencsétlen, anya! És egyáltalán nem eszköztelen! Mert beletunkolja a vécékefét a vécébe, aztán megforgatja a feje fölött, mint egy buzogányt, azzal spricceli le az ajtó másik felén állókat! Nagyon hatékony tud lenni, bizony! Tapasztalatból beszélek, anya!

Nem volt több hozzáfűznivalóm (mert nem kaptam levegőt a röhögéstől).

2 megjegyzés:

  1. :D :D :D annyira megnézném, ahogy egy szülőin a tanárnő rászól a rötyögő apukákra! :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. valószínűleg ő is rötyögött, halistennek a helyen kezeli ezeket a dolgokat, nagxon jó fej nő :)

      Törlés