2018. június 6., szerda

Átlagos szerda délutánnak indult

- Igen? Itt ülünk anyával és B-val XX cukiban. Fagyizunk. Idejössz?
- ......
- Hol? A villamoson?
- .....
- És vérzik?
- .......
- Már úton van a mentő? Értem. Indulok.


Ezeket válaszolta Cs. a telefonba M-nak. Mint kiderült, a villamos elé bevágott egy autó, a villamos vészfékezett, az éppen jegyeket ellenőrző túlsúlyos ellenőr pedig ráesett M-ra, de úgy, hogy M. lába beszorult az egyik rúd alá. A villamosvezető meg hivatalból hívta a mentőket.
Szegény M meg biceg, jegeli a dagadt lábát, és sziszeg a fájdalomtól. És még olcsón megúszta. Mint mesélték a kórházból kifele jövet találkoztak az esetben eljáró rendőrökkel, akik látták az ellenőrt, és a méreteiből adódóan nem gondolták, hogy valaki zúzódásokkal átvészeli, ha az ellenőr (aki M. szerint igen segítőkészen és udvariasan viselkedett) rajta landol. Úgy 160 kilósnak saccolták.

5 megjegyzés:

  1. Jaj :( és - gondolom - edzesrol ment epp haza, amit sérülés nélkül megúszott? Jobbulást! Amúgy nagyon bulgakovi, nem?

    VálaszTörlés
  2. Jaaaaj, basszus! :((( jobbulást!

    (Hova vették fel végülis, írtál erről? Lemaradtam egy fejezetről? ;-)

    VálaszTörlés
  3. Marad végül nyolcadik végéig (nem vettek fel, az írásbelit nagyon eltolta). De nem bánom már én sem, kicsit legalább komolyodik. A suli amúgy is másodlagos jelenleg, a sport visz mindent. Most a te régi sulidat néztem ki neki, addigra fog tudni angolból is felvételizni, meglesz a nemet középfokú, jó lenne a spanyolt mellecsapni. (Fro-ban milyen a kosarsport helyzete amúgy?)
    Köszönjük a jókívánságokat :)

    VálaszTörlés
  4. Jaj, FOGALMAM SINCS, te is jössz már ezekkel a nehéz kérdésekkel :))))) utálom azt mondani, h nem tudom, de hát kénytelen vagyok :))

    A Madách viszont tök jó, én szerettem, hajrá!!

    VálaszTörlés