2018. február 27., kedd

Szép próbálkozás volt mindkettő

- Anya! Anyaanyaanya!
- Igen, kisfiam?
- Írjál nekem lécci kikérőt a suliból! Tudod, ma korán kezdődik a meccs, és jó lenne, ha elkérnél az utolsó óráról, akkor tuti nem késnék el.
- Mindjárt megírom.
- És anya! Lécci írjál egy felmentést is! Nagyon fáj a térdem, amire tegnap ráestem foci közben, írnál egy felmentést tornából?

****
- ....és most mondom, hogy nem fogsz tudni kedden egyéni képzésre menni.
- Miért?
- Mert szóbeli felvételid lesz, kisfiam. Az egyetlen helyen, ahova behívtak.
- Jaj, ne már... Biztos nem tudok elmenni edzésre? Mikor lesz?
- Háromtól fél négyig vagy kiírva.
- Meh...  De akkor suliba se megyek!
- ???
- Senki sem megy! A felvételi napján nem megy suliba senki!
- Tényleg? És mit csinálnak egész nap?
- Készülnek. Készülnek a felvételire.

5 megjegyzés:

  1. Ez igy van! A felvetelizo gyerek hosszan alszik, kaciart reggelizik pezsgovel es nem megy iskolaba

    VálaszTörlés
  2. Drámai bejelentések értelmében _ez_ a felvételiző gyerek menni fog iskolába!

    VálaszTörlés
  3. Az enyém sem ment el tavaly, de nem értettem én sem, hogy miért mert délutánra ment, viszont valóban nem mentek a többiek sem az osztályban szóval én sem akartam gonosz lenni.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Ez után a pocsék felvételi után éééén leszek gonosz!

      Törlés