2017. június 20., kedd

I ain't Winston Wolf

Hiába próbáltam, egyeztettem, javasoltam, visszamondtam, jelentkeztem, átjelentkeztem, tájékozódtam, elkéredzkedtem. Nem tudtam megoldani. Ez lesz az a nyár, ami kárba vész, elröppen, tovaszáll, és ahelyett, hogy élveznénk, tartalmas programokkal töltenénk meg, hogy úgy mondjam: kihoznánk belőle a maximumot, csak elmúlik, nyögvenyelősen, kihasználatlanul, sután és fájón. 
Nem fogunk tudni egybefüggő két hétre elmenni nyaralni, nem lesz tengernézés, sőt, jelenleg úgy néz ki, családi nyaralásunk sem lesz, és a vidéki edzőtábor ideje alatt sem tudunk lelépni, mert egy belső határidőm pont arra a hétre esik. 
Már sírni sem tudok rajta. Nem oldana meg az sem semmit.

1 megjegyzés:

  1. Ajj, akkor visszavonom, amit múltkor mondtam a Balatonnal kapcsolatban. Sajnálom. :(

    VálaszTörlés