2011. december 27., kedd

Kreatív vagyok! Juszt is!

Nincs sem jó szemem, sem kézügyességem, és nem restellem bevallani, a szépérzékem is hagy kívánnivalót maga után. Ezek után logikusan következne, hogy a kreatív boltok teljesen hidegen hagynak. Sajnos azonban ez távolról sem így van, sőt totálisan elvesztem a józanságom egy-egy ilyen üzletben, és költök, mint a vadállat.
Két ilyen veszélyes időszak van, az egyik a tavasz, amikor virágos, a másik a tél eleje, amikor karácsonyi dekorációt akarok mindenáron gyártani. Sajnos az iskola mellett van egy kis kreatív boltocska, egy nagyon helyes tulajdonos asszonnyal, és az iskolai nyílt nap után ravaszul előreküldtem a fiúkat, én meg bevetettem magam a boltba. Rögeszmémmé vált, hogy gyöngycsillagot fogok fűzni az idén, ezért beszereztem két gyöngycsillag-fűző készletet (leîrással, illetve kiporciózott gyöngymennyiséggel és drótszálakkl), valamint egy mintakönyvet és több tonna gyöngyöt. Aztán a Röltexben még pár csomaggal. Meg egy kis drótot. Meg még N-tól is kértem ugye a munkadélutánon egy fiola nagyszemû kék üveggyöngyöt. Csak fűzni nem ültem még le egyáltalán.

Nagyképűen szólva: saját tervezés mind
Amikor az első csillag egyharmadánál jártam, és elpattant a drót, csak a számat préseltem össze indulattal, és kinyitottam a második tasakot a másik gyöngycsillag-mintával, amelyből összesen három darabot lehet összerakni. Az első sánta próbálkozás után a második csillagom már egész takaros lett, csak a harmadiknál - amelyet a gyakorlat okán már szépségdíjasnak szántam - szakadt el a drót, jelentős mennyiségű gyöngyöt szétpermetezve a kanapé alá.
A nagy kék gyöngyöket N-tól kunyeráltam
A minta után fűzött csillagokat befejezvén megittasultam a sikertől, és saját fejem után kezdtem csillagokat gyártani. Hát mintakönyv nem fogja közölni őket, az biztos, de én meg lettem elégedve velük,  legalábbis némelyikkel. És végül is elérték céljukat a N-tól elkért gyöngyök is, mert a belőlük fûzött darabokat is elvittem az ovis jótékonysági bazárba, pár másik csillaggal együtt, és még aznap délután el is adták valamennyit. Jutott a karácsonyfára pár saját darab, és van készleten elképesztő mennyiségű gyöngyöm. Jól jön majd a 2012-es ovis karácsonyi bazárra.

2 megjegyzés:

  1. Azt mondtam, hogy az ovis vásárra leadott gyöngycsillagokat én vásároltam fel? ;-) Szerintem is nagyon klasszak lettek, és simán kreatív vagy!

    VálaszTörlés