2011. december 9., péntek

Ami nincs és ami van

Sok mindenem nincs, ami anyu vagy a nagymama háztartásában magától értetődően van. Háztartási könyv. Zsírosbödön. Tortatál. Vasalópokróc. De egyértelmű volt, hogy recepteskönyvem lesz. Valamiért anyu és a nagymama sem vonalas, hanem kockás füzetet használt, a sors kezének kell tekintetem, hogy bár kifejezetten vonalasat kerestem, csak kockásat találtam én is boldogult egyetemista koromban a nagy papírboltban, hát azt vettem sok-sok esztendeje. Gyűjtögettem bele a recepteket, főleg a süteményesek száma gyarapodott, és vigyáztam a füzetre is, legalább kétszer költöztem, de a füzetet lelkiismeretesen elpakoltam, hogy aztán az új konyhámban elővegyem, és süssek belőle tovább mindenfélét, vaníliás kiflit, beiglit és a dagadt Marika csokis-meggyes piskótáját, Enikő kókuszos kockáját, sajttortát és Éva néni linzerét.

De most nincs meg. Keresném, mert itt a karácsonyi sütiszezon, és kellene belőle a kókuszos-narancsos golyó, a moszkauer, a nugátos kifli receptje, és nem találom. Fogalmam sincs, merre jár. Még jó, hogy a nagymama mézesét legalább két másik helyre is kiírtam.

2 megjegyzés:

  1. Ez ellen van kitalálva a főzős blog. :)
    (meg majd ha a gyerekek is nagyok lesznek és messze lesznek az otthontól, és egy kis hazai ízre vágynak)

    VálaszTörlés
  2. A nagymamád mézese az én főzősblogomon is ott van (amit amúgy én is pontosn ilyen okok miatt hoztam létre). just in case :)

    VálaszTörlés