2011. április 14., csütörtök

Nem értem

Sportnapot szervez az óvoda. Közhírré is teszik, a plakátot megkapom egy anyukától. Kinyitom, ránézek, kiszúrok két helyesírási hibát, és gyorsan válaszolok, hogy ezt meg azt javítani kellene, valamint felajánlom Cs. nevében, mintegy rejtett kritikaként, hogy legközelebb szívesen megtervez hasonló plakátot. Szó szó követ, mint kiderül, a plakátot az óvodában készítették, és nem javítanak a szövegen, mert az úgy jó, ahogy van, nincs abban hiba semmi.

Oké, szívük joga, nem kötelező helyesen írni, nem visz el senkit a rendőr két hiba miatt. Csak azt nem értem, ha az óvoda annyira proponálta tavaly, hogy a szülők betonozzanak az udvaron mint botcsinálta útépítő munkások, akkor a szakszerű segítséget miért nem fogadják el? Sokkal jobb korrektor vagyok, mint építőmunkás. Nem járna jobban mindenki, ha a szülők azt csinálnák, azzal segítenének az ovinak, amihez konyítanak is?

2 megjegyzés:

  1. nagyon igyekszem kitalálni, hogy az én tudásomból hogyan profitálhatna az óvoda, de szerintem se törzskönyvre, se alaki hibás engedélyre nincs szükségük...
    bár elképzelhető, hogy itt a meningitis járvány kellős közepén vakicnára szükség lehetne.

    VálaszTörlés
  2. nézd máshogy: mi az, amihez jobban értesz/szívesebben csinálod, mint a betonozás vagy hasonló kubikosmunka?

    Amúgy meg a h1n1 hisztéria közepette az ovinak volt valami randa húzása (már a részletekre nem emlékszem, csak arra, hogy bökte a csőröm), akár akkor is fordulhattak volna hozzád.

    VálaszTörlés