2011. április 3., vasárnap

A helyesírásról

Mindig szerdán van leadás. Sőt igazából már kedden el kell küldeni  mindent, szerdán elkészül az imprimatúra, csütörtökön indul a gép. Így aztán elvileg péntek délutánig készen kell lennie mindennek, ha valami gond van itt-ott, legyen idő javítani. Elvileg. Mert a gyakorlatban persze soha nincs így.
Kedden délután már kezdtem vakarózni, mikor várhatom a hamvas kis marketingasszisztenstől illetve annak asszisztensétől az egyik most induló óóóóóóóriási akció felhívását. De nem történt semmi. Este 6-kor némi noszogatásra felhívtam. Nem tudja, nem tudja, várja az olvasószerkesztőtől. Este negyed tízkor kaptam meg a levelet, benne a csatolmánnyal - pusztán továbbküldték, így szépen látható, hogy az asszisztens asszisztense 14:20-kor megkapta, ám csak este 9 óra után küldte tovább. Szerdán reggel érdeklődtem, ugyan mi történt, a válasz - iskolában voltunk - sajnos csak rontott a dolgon (és még jobban felpaprikázott). Valószínűleg ennek tudható be az is, hogy miután az anyag elkészült, a további levelezésből kimaradtam, így abból is, hogy a már helyes szövegbe sikerült belejavítania egy-egy partnernek, ami csont nélkül átment a kolléganőkön. Így esett, hogy az a felhívás, amely külön jutalmat ígér a legjobb helyesírású pályázónak, két helyesírási hibával jelenik meg.

1 megjegyzés: