2011. március 28., hétfő

Konyhaasztal

Az új idők szellemében létezik sajtóval foglalkozó tantárgy is, sőt tavaly óta érettségizni is lehet belőle. Nem tudom, pontosan mik a követelmények, de már két levelet is kaptam érettségi előtt álló leányzóktól, hogy ők ebből szeretnének vizsgázni, és legyek kedves kitölteni a kérdőívüket. Voltam kedves, természetesen, de az egyik versenyző - salgótarjáni egyébként - nem elégedett meg ennyivel, hanem mindenképp személyes találkozót szeretett volna nyélbe ütni. Először udvariasan hárítottam, hogy nemigen tervezek leugrani mostanában Salgótarjánba, de nem hagytam annyiban a dolgot, mert jár ő Pestre rendszeresen, és egy közeli időpontban is jön, és jó lesz-e akkor, mert megnézné a szerkesztőséget, és fényképezne is párat, ha nem zavar. Éppen nem volt jó, ezt meg is írtam rögvest, de utána elméláztam a dolgon. A kiadóban szívesen gondjaiba ajánlom valakinek, aki elkalauzolná, ha ez a terület érdekli, de mit kezdünk akkor, ha a szerkesztőségi munka érdekli? Megmutatom neki a konyhaasztalt, a gyerekszobát, meg az ágyneműtartóba zsúfolt újságokat? Félreértés ne essék, ez a felállás jó mindenkinek (nekem is) - de hirtelen kívülről meglehetősen groteszknek láttam. A leányzó azóta nem jelentkezett. Várom a válaszát.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése