2019. november 6., szerda

wanna live like common people

Nem, feleltem, nem, nem viszek munkát a szabadságomra, most kivételesen nem.
Azt már nem tettem hozzá, hogy a maszek munkáimat is lemondtam erre az egy hétre, úgyhogy csak köszöntem hangosan, és becsuktam magam után az ajtót. Még tartott a vénasszonyok nyara, meleg volt a Duna-parton is, persze amint lement a nap, már gyorsan hűlt az idő, de csak a szigetcsúcsig mentünk el, mert ott összeismerkedtünk egy Folti nevű border collie-val, vagy másfél óráig hajigáltam neki a labdát a vízbe.
Vasárnap aztán letettük M-t az edzőtáborban, és mentünk tovább Balatonra. Tartott még vagy egy napig a jó idő, kicsit rendbe tettem a virágoskertet, felhoztam egy-két virághagymát, gumót, közben folyton ott sündörgött a két fehér macska, nézték, ahogy ások meg kapálok, B egrecíroztatta őket kedvesen, de lankadatlanul, a macskák meg szemmel láthatóan élvezték a változatosságot, és milyen jó, hogy ott ólálkodtak folyton, mert az egyik az ajtó mögött elkapta a konyhában garázdálkodó egeret, amelyik olyannyira elszemtelenedett, hogy előző este békésen majszolt a mikro mellett a villanyfénynél egy darab száraztésztát, és barátságosan nézte, ahogy leesik az állunk a látványtól: a farfallét a kis mancsában tartva úgy tűnt, mintha csokornyakkendőt kötött volna.
Hiába kívántam addig vérszomjasan a halálát, amikor megláttam a kis barna bundáját, már inkább élve szerettem volna elkapni, és elereszteni valahol a biztonságos távolban, úgyhogy youtube útmutatók alapján mindenféle élve elfogós egércsapdát fabrikáltunk, meg persze  volt tökfaragás is a S lányokkal. Cs. elzárta  a vizet télire, aztán hazafelé felvettük M-t, pedig hiába riogatott mindenféle rémséggel a meteorológia, maradtam volna szívesen még odalent.
A maradék időben aztán megjártuk a Pilis-tetőt (23-án erőteljes nyomásomra a Csóványost másztuk meg), néztük az énekes tehetségkutatót és természetfilm-sorozatot, elpakoltam a nyári, és előpakoltam a téli ruhákat, nem néztem emaileket, viszont  olvastam, csak úgy, a magam szórakozására,
Azaz úgy voltam szabadságon, ahogy a többi, normális ember, és nem dolgoztam valamin otthon. Úgy döntöttem, a nagy sikerre való tekintettel rendszert is csinálok belőle.

3 megjegyzés:

  1. A Csóványost honnan közelítettétek meg? (csak hogy érdemben hozzászóljak...)

    VálaszTörlés
  2. Király-rét felol, de a Nagy-Hideg-hegyet kihagytuk.
    Úgy 23 km-nek mertek az okoseszkozok az útvonalat.

    VálaszTörlés