2019. november 12., kedd

A kibelezett tauntaun

Han Solo nem volt a szavak embere, de amikor felvágta az éppen elpusztult tauntaun hasát, sokak érzését fogalmazta meg: "Azt gondoltam, hogy büdös lesz. De azt nem, hogy ennyire".



Hát valahogy így vagyok a továbbtanulással. Voltam egy nyílt órán és két szülői tájékoztatón, regisztáltam további három iskolába, lekéstem egyről. Megírattam/kijavítottam nem is hány matek felvételit és nem is tudom, hány (de több) magyart. Közben meglepetésszerűen rákérdezek egy-egy mondatból kiragadott szó szófajára és szinonímákat soroltatok fel és érveléstechnikai alapelveket mutatok be. Felvételi pontszámokat böngészek. A BKK utazástervezőn lehetséges útvonalakat nézek. Matekfeladatgyűjteményeket hasonlítok össze. Hétfőn a fodrásznál spontán továbbtanulási értekezlet alakult ki, amikor kiderült, hogy a másik fodrász (nem az, aki a hajamat nyírta), meg a vendége szintén nyolcadikos gyereket nevel. 

És ez még csak a büdösség eleje.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése