2012. július 14., szombat

táv, munka

Jó ötlet volt lejönni múlt csütörtökön Balatonra, csakhogy azzal, hogy nem határoztam meg pontosan, mikor is jövünk haza, csapdát állítottam magamnak, mert jelenleg egyáltalán nem akarok hazamenni, és ha nem potyognak boszorkányok az égből, bizony nem is megyek. A dologban csak ott van a feneség, hogy nem vagyok szabadságon, sőt összevont számot készítek épp, de egyelőre nem hogy nem vagyok elmaradva a munkával, hanem éppenséggel nagyon is jól állok vele, és elérhető vagyok telefonon meg emailen is. Valamint azt is tudom, hogy noha elvileg mindegy, egy távmunkás honnan távmunkál, 20 vagy 140 km távolságból-e, azt is sejtem, hogy az azért mégsem mindegy (kollégáinak legalábbis), mindezt otthonában vagy nyaralva teszi-e, nem túl messze a Balatontól.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése