2011. május 20., péntek

Pénelopé vászna

...ami valójában L. törülközője, de hasonlóképp készült, mint a fenn említett lepel, és most végre csak kész lett, és mivel decemberben minden egyéb képemmel elszállt a telefonomból K.V. kisfiának hímzett törülköző, megfogadtam, hogy nincs mese, ezeket dokumentálni kell, mert máskülönben magam sem hiszem el, hogy képes voltam ilyenre, és megcsináltam. Igaz, hogy eredetileg a novemberi születésnapra szántam, és még az októberi szafarin kezdtem csinálni, de a nagy nap reggelén még mindig csak a piros polipnál tartottam, és öltögettem az ágyban fél hétkor, mint az őrült, de fél nyolcra beláttam, hogy nem leszek készen semmiképpen (akkor még csak a két sellő volt meg, a felirat meg a másfél polip). Aztán amikor órákat dekkoltam a bölcsiben Borira várva, akkor lendületet kapott a dolog, és elkészültek a polipok, utána meg már elindultam a lejtőn, ide egy kis hal, nem, ez túl közel lesz a felirathoz, akkor felfejtem a felétől, na, ez jó lett, akkor ide egy másik, legyen egy csiga is, és lett. Amikor meg mindennel kész lettem, a fonákával nem voltam megelégedve, úgyhogy egy vasalható anyaggal lezártam az egészet, már csak rá kell ölteni a biztonság kedvéért.  Nevettünk rajta É-val, hogy 6. szülinapra szántam, aztán a végén kelengye lesz belőle, hát majdnem, csúsztam vele egy jó fél évet. Június 17-én, odaadom végül, névnapi ajándék lesz. 
Van még egy ugyanilyen törülközőm, azt elkezdem Marcinak a júliusi szafarin. 



1 megjegyzés: