2020. március 9., hétfő

Tele gatyával nem lehet futni

- mondogatom mindig M-nak, és tessék, itt vagyok, tele a nadrágom, és elgyávultam útközben, vajon mitől félek, kérdezem néha, túl vagyok egy négykörös interjún, hát csak tudják, mit akarnak, erre mondta Z(s), hogy mitől félek? hát az ismeretlentől, és mennyire telibe trafálta. A mostani munkám félkézzel, féllábbal is tudnám csinálni bármeddig, nincs rajtam kényszer, hogy váltsak, csak a remény, hogy jobb lesz.
És ott van előttem a Kisgöndör, aki fogta magát és kiköltözött Bangkokba!

(más is ilyen nehezen dönt? vagy csak én tipródom ilyen sokat?)

3 megjegyzés:

  1. A tipródás királynője vagyok. Szörnyű.
    Menni fog, nyugalom!

    VálaszTörlés
  2. Rólam semmiképp ne vegyél példát, a legapróbb döntést és órákig tartó vacillálás előzi meg, aztán mindent megteszek, hogy egyszerre több dolgot is választhassak, és folyamatosan kesergés minden miatt, amit mégsem választottam - semmiképpen ne rólam vegyél példát, ha dönteni szeretnél!

    VálaszTörlés
  3. nagyon köszönöm, hogy írtatok :) jó érezni, hogy nem csak én tipródom ilyenkor ennyit.

    VálaszTörlés