2016. június 25., szombat

Rendkívül érdekes témájú bejegyzés következik

Az alakformáló törekvéseimről.

Igazából én szeretek mozogni. Mindennap bringázom, összesen egy jó háromnegyed órát, szeretek tollasozni, szeretek önerőből eljutni innen oda, tehát szeretek úszni, gyalogolni. Naponta lépcsőzöm, mivel nincs lift, és melóhelyen sem liftezem. És nem, nincsenek rendben az értékeim, mint a BMI, meg a haskörfogat, meg a zsírszázalék. Ez engem - meg persze a tény, hogy már nem csak a fenekem nagy, hanem a hasam is - hallatlanul zavar.

Aztán a búvárkodós nyaralás alatt láttam A-t, akinek konkrétan kockás a hasa, és A. konkrétan alig evett valamit. Nem arról van szó, hogy nem evett szénhidrátot, mert nem ivott alkoholt, (mert utóbbit pl. ivott), hanem konkrétan nem reggelizett, csak egy joghurtot, aztán nem ebédelt, aztán vacsorára evett egy fél almamagot. Nagyjából.

Aztán meg jelentkeztem erre a női tornára, és szorgosan elkezdtem járni. Cs. pont ma kérdezte, szeretem.e. Mondtam, hogy nem. Én nem szeretem ezeket a termeket, a gépeket, pedig tényleg nagyon kedves a személyzet meg a többi vendég. Én tollasozni szeretek, meg úszni, meg gyalogolni, meg bringázni. De ha ez kell, hogy a kedvem szerint alakuljanak a dolgok, akkor ez kell, meg a turbo diéta. És nem az a lényeg, hogy élvezzem, hanem hogy eredménye legyen. Hát kíváncsian várom.

3 megjegyzés: