2016. január 7., csütörtök

Lelki felkészülés és bátykérdés

- Holnap hozd haza az iskolai tankönyveidet, Borikám. A hétvégén majd olvasunk, meg gyakoroljuk az írást...
- Igen, tudom. Felkészültem rá lelkileg.
- Akkor jó.
- Remélem, nem lesz hiszti.
- De mikor szokott hiszti lenni, Borikám?
- Ha nem akarok valamit megcsinálni.
- Szóval ki csinálja a hisztit?
- Hát én.

•••

- Képzeld, anya, a H. Anna hétéves és kisebb nálam! Képzeld el!
- Igen, neki az apukája is alacsony.
- Ismered az apukáját?
- Nem ismerem, de a múltkor a portás nénihez pont előttem érkezett.
- Honnan tudtad, hogy ő az?
- Mert hallottam, hogy H-ékat kéri. Gondolom, az Annának van még testvére.
- Igen, három fiútestvére van, úgy tudom.
- Úristen, három fiú!
- Nem is tudom, hogy lehet bírni három báttyal. Nekem eggyel is elég nehezen megy.

1 megjegyzés:

  1. egyetértek Borival! nekem egy öcsém van és az sem volt könnyű menet!

    VálaszTörlés