2013. december 16., hétfő

A megértés bajnoka vagyok (persze nem)

Megértem, hogy ma kell sajtónyilvános eseményt rendezni - igaz, hogy a kutya se kíváncsi rá, mert mindenki konzerv anyagokat ír a két ünnep közötti időszakra vagy előrehozott lapzártája van stb.
Megértem, hogy emiatt nem mehettem ezen a héten szabadságra, noha még így is ragad benn az éves keretből.
Megértem, hogy a villamossíneket csak a pesti oldalon sikerült kicserélni. De attól még utálom, hogy a lelkem kirázza a busz, és folyton tömeg van, és mindíg beragad a busz a hídon a dugóba.
Megértem, hogy az óvoda nevelés nélküli munkanapot tart pénteken. Elvégre az óvónők is szeretnének felkészülni a karácsonyra. Sajnos én is.

Mindenesetre remélem, hogy a munkahelyi hivatals karácsonyi ünnepségről sikerül meglépnem. A tavalyitól még most is kilel a hideg,  ha rágondolok.


Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése