2013. március 11., hétfő

Fény az alagút végén

Leadtam a kiállításosokat, leadtam a könyvet, 15-ig még megírok és lefordítok (és Cs. kijavítja) két fejezetet a  vízpartokról és tavakról, valamint a hegyvidékekről (eközben munkaidőben feldolgozok egy raklap tudóst), 18-ig kontrollszerkesztek egy csomó rövidke cikket - ah, és utána tornázni fogok, és úszni, és elültetem az előkészített szaporítóládába a virágaimat, és rávasalom Marci lyukas nadrágjaira a foltokat, elpakolom a télikabátokat, befejezem a félbehagyott gyöngymedáljaimat, kipucolom a hűtőt és talán még a függönyöket is kimosom. Tele vagyok tervekkel.

1 megjegyzés:

  1. A télikabátokkal még lehet, hogy várni kéne, meg a virágkiültetéssel is. Bár az irodai virágvályúban szépen virágzik az árvácska. Én a téli gumikat is majd csak április 15. után cseréltetem le az autón. Csak óvatosan.
    De irigylésre méltó az energiatölteted. Persze a Supradyn csodákra képes....:)

    VálaszTörlés