2013. február 16., szombat

Nemzetről és stratégiáról

A minap botlottam bele a hírbe a neten, hogy bizonytalan időre felfüggesztették a Süni magazin kiadását. Tudomásom szerint tehát az utolsó tudományos ismeretterjesztő gyerekmagazin is lehúzta a redőnyt (voltak ugyebár összesen ketten).

Simán elhiszem, hogy nemzetstratégiai kérdés a székely zászló meg hogy tovább hirigeljük a szomszédunkat, és bevallom, hogy vitathatatlanul elfogult vagyok,
de
amikor mindent elönt a panasz, hogy a gyerekek nem szeretik a természettudományos tárgyakat, nincs elég term. tud szakos tanár, hogy az egyetemre ilyen szakokra bekerülő legtöbb hallgató tudása a nevetséges és a röhejes közötti határon ingadozik, valamint sem az egyetemi képzésben, sem a teljes lakosság arányára vetítve nincs elég matematikus, fizikus, mérnök, biológus, biomérnök satöbbi, satöbbi,

akkor

a diákoknak szóló ismeretterjesztő lapok kiadása legalább akkora nemzetstratégiai kérdés, mint például a székely zászló.

Szerintem.



2 megjegyzés:

  1. Van egy olyan sejtésem, hogy ebben a kormányzati ciklusban téged nem fognak meghívni tanácsadónak sem a köznevelési, sem a felsőoktatási, sem a nemzetstratégiai osztályra. Amúgy mélységesen egyetértek veled, és azon vagyok, hogy az én gyerekeim képesek legyenek megkülönböztetni az axiómákat a dogmáktól, meg hogy a rovásírás helyett (de megengedő vagyok: mellett) tudják olvasni a cirill betűket is, vagy a kínait, japánt, arabot - bármit. (persze, engem sem fognak meghívni tanácsadónak, de sajnos ez pillanatnyilag inkább büszkeséggel tölt el, mint bánattal)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Pedig többre mennénk vele hitétmegtalált-rózsikanéninél!

      Törlés