2013. február 3., vasárnap

Érdektelen bejegyzés egy majdnem átlagos hétvégémről

Ezen a hétvégén: 
beraktam a mosógépet (5x)
kiteregettem (5x)
leszedtem a szárítót (5x)
kiporszívóztam (1x)
lenyírtam Marci haját (1x)
ebédet főztem (2x)
mosogattam (megszámlálhatatlanul sokszor)
mesét olvastam (2x)
bevásároltam (1,5x)
ágyat húztam (1x)
a cirkuszoló Borbálát próbáltam leszerelni (megszámlálhatatlanul sokszor, érzésem szerint)
színeztem a gyerekekkel (1x)
tésztát nyújtottunk és formáztunk egér- és cicaformájúra (1x)
szócikkeket írtam (nem annyit, amennyit elterveztem)
kávét ittam (naponta 3x legalább)

valahogy nem érzem kipihentnek magam. 


4 megjegyzés:

  1. Nem is értem miért?
    Bezzeg mások fáznak, vacognak, nappalt éjjé téve vizslatják a magasságokat.

    Hogy lehet másfélszer bevásárolni?
    Én péntektől minden nap voltam boltban, általában naponta kettőben, ma kivételesen háromban. Mert csak a harmadikban volt olyan villanyégő, amilyen az anyukámnak kellett.
    Legalább szeretnék bevásárolni...

    VálaszTörlés
  2. Bevásárolni másfélszer úgy lehet, hogy egyszer beszerzem a hétvégére szánt dolgokat (beleértve a teknőcjelmezhez szükséges krepp-papír-íveket, a németfüzetet meg a hercegnős matricás csomagot), aztán az egyik gyerek jelzi, hogy kinőtte a sapkáját, amit elhiszek neki, mert kb. 5 éve hordja. Erre a másik is vérszemet kap, hogy neki is sapka kell. Mindkettő megfogalmazza a maga speciális igényeit. Megígérem, hogy elmegyünk másnap sapkát nézni srégen szembe, és el is megyünk, mert szavamnak állok, noha odakint szakad az eső. Sapkát nem kapunk, viszont kapunk borotválkozótükröt és 12 különböző tasak virágmagot (a gyerekek elnézően hagyták, hadd tobzódjam)

    VálaszTörlés
  3. Amellett, hogy hasonlóan egyhangú/izgalmas hétvégét nyomtam (bár mi voltunk kosármeccsen is), kíváncsi vagyok, hogy melyik bolt az, ahová sapkáért tér be az ember, de tükörrel és virágmagokkal tér ki onnan? Továbbá hogy nemspecifikusan történt-e a vett dolgok elosztása, vagyis melyik gyerek hord mától borotválkozótükröt a fején és melyik virágmagokat?

    VálaszTörlés
  4. Ez igazából két bolt volt, a szemközti barkácsárházból jött a tükör és a sok virágmag, a srégen szemközti áruházból nem jöttek a sapkák.

    VálaszTörlés