2012. február 28., kedd

Kafka él, Kafka élni fog!

Megkörnyékeztem tegnap telefonon Á. nénit, nem lehetne-e Boriból hamarosan óvodást csinálni. Hároméves, atombiztosan szobatiszta, gyönyörűen és választékosan beszél, és Marci, akivel ideiglenesen egy csoportba járnának, sem emelt kifogást a dolog ellen. Ma újra beszéltem Á. nénivel, aki azzal kezdte, nyugodjak meg. Pedig teljesen nyugodt voltam. Akkor még.
Beszélt a I-kével, folytatta Á. néni a főnénire utalva. És I-ke szeretné felvenni Borit, de nem lehet. És legyek türelemmel, meg nyugodt is legyek, azt kérte Á. néni. Mert I-ke  mindent megtesz. De nem rajta múlik. Neki sem engedik. És ki nem engedi, kérdeztem én, ha I-ke, az óvodavezető szeretne felvenni egy gyereket, ami egyébként a bölcsinek is jó lenne, mert megürülne egy hely, ugyebár. Ki nem engedélyezi? Ki?

A válasz hallatán nem volt több kérdésem.

Az ügyosztály nem enged felvenni több gyereket, hallottam Á. néni hangját a telefonban. Az Ügyosztály.

2 megjegyzés:

  1. Az Ügyosztály :))))) ez gyönyörű, szebb, mint nálunk a "kerület", mert azt kemény munkával ki tudtam nyomozni. De ezt, az Ügyosztályt, na, ezt lehetetlen.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. majd egyszer jön két szürkekabátos ember az Ügyosztálytól, és elkísérnek egy elhagyott kőbányába, de a történet vége előtt inkább meghalok tüdőbajban - ez sem lenne kevésbé abszurd, mint ami történik éppen.

      Törlés