2011. január 1., szombat

2010 utolsó dobása

Nem csináltam semmi olyat 2010-ben, amire igazán büszke lehetnék, nem volt díjnyertes címlap (a kétévente megrendezett nemzetközi összeröffenésre nem jutottam el, nyilván), a Balaton-átúszás is elmaradt, és nem dicsért meg nőgyógyász sem, hogy milyen ügyesen megszülte császár után azt a gyereket. Magamnak is meglepő módon viszont sikerült befejeznem néhány szép kézimunkát, K. Vera születendő kisbabájának kapucnis törülközőt, anyunak kakasos képet, és szalvétáztam néhány csinos virágcserepet is, le is fotóztam valamennyit, illetve a cserepeket még Cs tavasszal. Gyanakodhatttam volna, amikor kábé tegnapelőtt nem találtuk a fűszercserepes fényképeket, de a végső, sunyi ütést tegnap vitte be az óév, amikor is elszállt a telefonomba az összes, 2009 karácsonya óta mentett adat, telefonszámostul, fényképestül. A legtöbb mentett számért nem kár, a munkatársaim úgyis megtalálnak sajnos, de azt sose fogom elhinni, hogy valaha elkészültem ezekkel a keresztszemesekkel. (Innen nézve tiszta szerencse, hogy L. törülközőjét lassan két hónapja nem tudom befejezni.)

1 megjegyzés: