2010. szeptember 15., szerda

A szülői

Úgy tűnhet, hadban állok az óvodával, de ez távolról sincs így. Megint leszögezem, az óvónők jók, az óvónők kedvesek-rendesek-aranyosak. De az ovival több bajom is van.

Egyrészt ott volt kilenchetes nyári szünet, ami miatt panaszt is tettem önkormányzatnál, ombudsmannál, illetve megírtam a MC-nek (meg is jelenik nemsokára). A panaszlevelet az óvodának is elküldtem volna, ha nem dobja vissza a rendszer, miszerint nem létezik az az óvoda email címe (legalábbis ami az önkormányzat oldalán szerepel).
A szülőire már csak ezért is el akartam menni, és amikor az óvodavezető asszony tekintete megállapodott rajtam, miközben ajkai és nem kell engem feljelenteni az ombudsmannál szavakat formálták a csoportpénzzel kapcsolatban, már tudtam, nem jöttem hiába.
Persze megtudtam, hogy az óvodavezető ártatlan az ügyben, hiszen a fenntartó kérésére cselekedett végig, és az ő lelkiismerete tiszta, úgyhogy a végén kölcsönösen csak biztosítani tudtuk egymást, reméljük, hogy a jövő nyáron máshogy mennek a dolgok. 
Ezen kívül még testületileg a Pillangó csoport anyukái-apukái kijelentették, hogy nem óhajtják, hogy tovább Sz. néni fotózza a gyerekeket, mert kizárólag vicsorgó képek születnek (amikért szerintem 10 Ft-t is bűn adni, nem hogy több százat). Sz. néni viszont minden bizonnyal visszacsenget valamennyit az óvodának, és ki tudja, mi lesz a helyzet a következő jelölttel - még ha a csoportnak csenget is vissza. Az eset szerintem erősen tükrözi a közéletben uralkodó állapotokat (vö: Hagyó Miklós, BKV-botrányok), de ezen a ponton lett hányingerem az egésztől, egyrészt ami pénzt a fotósnak szánok, és ebben a hitben a fotósnak kifizetek, arra ne tegye rá a kezét se az ovi, se a csoport semmilyen magasztos indokkal, másrészt ha nem lesznek normális óvodai fotók, hát nem lesznek. Az én gyerekeimről akkor is készülnek majd szép fényképek, ha másról nem.

Ehhez képest elhanyagolható, hogy képtelen vagyok az óvodai sztenderdnek megfelelő szalvétát vásárolni a tisztasági csomagba. Immár a második adagot kapom vissza. A hiba nyilván az én készülékemben van.

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése