2018. november 23., péntek

nem történt semmi. Szóra sem érdemes

Rendszeresen forgatom a bulvárlapokat, és ezt szó szerint kell érteni: általában egyenletes sebességgel átlapozom őket (és a legtöbbször arra a talán nyomasztó felismerésre jutok, hogy fogalmam sincs, kinek a magánéletét taglalják éppen). Kinyitom, elolvasom a címet, végigszkennelem a képeket, lapozok. 
A múltkor is végigpörgettem az egyik magazint a fenti módszer szerint. Az egyik cikken a meggyilkolt valóságshow szereplő lány históriáját taglalták, pár semmitmondó fotó mellett. Az egyik kép a nő lakásának ajtaját ábrázolta. Az öt másodperc alatt, amennyit az oldalpár tanulmányozásának szenteltem, önkéntelenül azonosítottam az ajtó gyártóját, típusát, és meg tudtam saccoltam az árát is. Aztán, mintha mi se történt volna, továbblapoztam. 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése