2018. március 27., kedd

Ezt szeretném, aranyhal

Amikor valaki megkérdezi, mit szeretnék, mióta megvannak a gyerekek, a legszívesebben azt felelném: időt. Nem érzem, hogy kifolyna a kezemből, azt érzem, hogy sosincs elég. A hétvégéken vasárnap délután legalább ugyanannyi feladat marad, mint amennyit sikerül letudni - de néha több. Olyan nincs, hogy rendben van a lakás, főztem, jó programokat csináltunk (kirándulás mondjuk), és átvettük a tanultakat a matekdolgozat előtt, és haladtam a munkáimmal, esetleg scrabble-ztem vagy egyéb társasági életet éltem.
Nem terem futva, akármit is mondott az a bajszos, aki a csöppet sem mediterrán.

3 megjegyzés:

  1. Teljesithetetlen vagyakkal birsz (fozes, jo program, tanulas, stb) sztem ez senkinek sem megy egyutt!

    VálaszTörlés
  2. Teljesithetetlen vagyakkal birsz (fozes, jo program, tanulas, stb) sztem ez senkinek sem megy egyutt!

    Bar igeny lenne ra!

    VálaszTörlés