2018. január 11., csütörtök

Egy szelet irodalom


 

Még decemberben egy nagyon klassz napot töltöttünk Martine-nal a PIM-ben, az Abigél-maratonon. A programban volt Horn Mici-féle tombola is (meg uzsonna, remek kuglóffal), ahol összejött egy ambóm (legkisebb találat), és nyertem egy szelet csokit, olyan kis Boci csoki szerűt; régen vagy az ábécé valamelyik viccesen megrajzolt betűje vagy valamilyen hazai vár volt az ugyanilyen csoki csomagolásán. Ezen viszont Szabó Magda van.

A csoki egész eddig kibírta, de egy este rám tört az édességvágy, és felfaltam. A sztaniolt kidobtam, de a papír csomagolásával azóta is gondban vagyok. Gyűrjem össze Szabó Magdát? Tépjem fecnikre? Hajítsam a kukába? Ne már.

Úgyhogy betettem a táskám zsebébe, és azóta magammal hordom. Minden konstruktív ötletet szívesen fogadok.

4 megjegyzés:

  1. Konyvjelző!!!

    En Boni rajzaival vagyok igy... naponta kapok tole 3-4-5 vagy akar 10 kepet, irast, rajzot, motazst, installaciot stb. Nagyobb lakasba kell koltoznunk!

    VálaszTörlés
  2. egyelőre a könyvjelzőre gondoltam én is, de most épp e-könyvet olvasok.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. ...attól még szépen megül ez a csokipapír egy Szabó Magda könyvben. bluemoon

      Törlés
  3. Ragaszd be egy szabomagda konyvbe... pld az abigelbe

    VálaszTörlés