2017. március 30., csütörtök

Ez az én szupererőm

Nyolc éve hordott cipőm töri fel a lábam.

3 megjegyzés:

  1. Ilyen volt nekem is! évekig jártam benne, aztán egyszer csontig lerágta mindkét sarkamat. (amúgy azért kattintottam ide viharos gyorsasággal, mert úgy olvastam a címet, ez az én szeretőm) :D

    VálaszTörlés
  2. Nos, efféle izgalmakkal nem szolgálhatok :D
    De az olvasókör után imádott Martensem is lenyuzta a sarkamról a bőrt (nem izgalmas, de véééres....)

    VálaszTörlés
  3. Ahhh szegény Te:( Az én szupererőm az - a tegnapi sikertelen autóvásárlást követően jöttem rá ismét - hogy a hangjuk alapján meg tudom mondani, hogy hogy néz ki az illető, akivel csak telefonon beszéltem. Sajnos jól gondoltam, pont úgy nézett ki és a kocsi is pont olyan lelakott volt:(

    VálaszTörlés