2016. július 12., kedd

Idézetek

Be: Marci, te nagyobb vagy, mint a saját anyukád!

**** 

Bo: Én olyan leszek, aki rajzol, és eladja, és abból él. Rajzművész.
É: Nagyon jó. És te mi leszel, kisfiam?
M: Én? NBA-kosaras.
É: És kint fogsz játszani Amerikában?
M: Igen.
É: Hazajössz néha majd meglátogatni?
M: Talán.
É: És én kimehetek hozzád látogatóba?
M: Talán.
D: Marci, ha neked lennék, mondanám: mindig, mert nekem folyton hiányzik anya. Most is. Nagyon.

****
Bo: Anya! Anya! Gyere! Egeret fogott a macska!
P: Szerintem nem is egér...
?: Tehát Wales-Portugália: 0:0, egyelőre, de élvezetes a mérkőzés.
M: Cickány! Akkor cickány!
Bo: Ha cickány, akkor nem eszi meg. Csak megöli.
É: Lehet, hogy pocok.
Be: Elengedte. Megfogja!
É: Játszik vele. 
Be: Hogy cincog! Megpróbál elszaladni. 
?: Bale remek cselt mutatott be...
P: Hova lett? Hozom a telefonom, majd azzal világítok. 
Be: Szegény kisegér...
É: Az a szegény kisegér ha beszabadul a házba, összerág meg összepiszkít ám mindent...
Be: Nem lehetne eltaposni?
É: Majd a macska elkapja.
P: Ha sikerül neki. 
?: Senki sem várta Walest a negyeddöntőbe, bravúros teljesítmény az újonc csapattól...
Bo: Hajrá-hajrá, macska! Hajrá-hajrá, macska! 
P: Én az egérnek drukkolok.
M: Elkapta! 
P: Megeszi!
Bo: Akkor nem cickány. 
Be. Megette.
M: Akkor menjünk vissza meccset nézni,

****
D: Le kell másolnom azt a rajzot! Le kell! Le kell!
É: Danikám nem kell. Ha nem másolod le, akkor sem történik semmi. Nem visz el a rendőr,
Bo: Vagy a baszkandúr,

****

Cs: Szóval nem tudtad bekapcsolni a projektort? 
É: Nem. Nyomkodtam összevissza, de nem csinált semmit. 
Ca. Miután kikapcsoltátok, rögtön ki lett húzva? 
É: Úgy emlékszem, nem. Nem. Azt hiszem, nem. 
Cs. Csak mert ha igen, megsült a lámpa benne, és ki kell cserélni. 
É: Jaj. 
Cs. Na nézzük. Bekapcsolom... Félrehúztad ezt a lapkát az izzó elől? 
É: Ööö. Azt? Ja, azt nem. Nem is tudtam, hogy van olyan. 
  

4 megjegyzés:

  1. de a cickányt miét nem eszi meg a macska? (a miénk mindent csak hoz, egeret, cickányt, pockot, gyíkot, madarat - nem eszi meg egyiket sem)

    azért azok a "talán"ok elég szívet tépőek lehettek

    VálaszTörlés
  2. nem voltak azok, mert - de ezt nem tudtam visszaadni írásban - pimaszul somolyogva mondta az érintett, engem froclizva. Igazán szívet tépő a 8 éves D. vallomása volt, el is csendesedtünk tőle mindannyian.

    VálaszTörlés
  3. Bluemonn: engem is szíven ütött. Meg nem értem, hogy lehet otthagyni két kisfiút. Végülis nem költözhettek anyukájukhoz, vagy csak a kicsi nem?

    VálaszTörlés
  4. fel ev utan koltoztek utana, most eppen az apjuknak vakacioztak. de nagyon sajnalom a kicsit, amikor megkerdeztem, hogy hat milyen az elet fent Pesten, az elso szava az volt: rossz.

    VálaszTörlés