2015. november 9., hétfő

Hiúságok vására

Ma a kedves kolléganőm az asztalomra tette a legnagyobb női lap receptmagazinjának karácsonyi kiadását, amely kizárólag a csokoládés desszertekről szól idén, és az első részleg idén a bonbonokkal foglalkozik. És nem azért mondom, de nekem szebbek a bonbonjaim (vagy legalábbis soha, de soha nem adnék oda légbuborékosat fotózásra, mert mindig van olyan, ami jobban sikerül), fényesebb a burok és a receptek is, mert már vannak saját receptjeim is, igen, sokkal fantáziadúsabbak.

Legalábbis úgy emlékszem, mert idén talán év elején ha bonbonoztam.


1 megjegyzés:

  1. én azt a könyvet nem láttam (de a múltkoriban láttam egyet és gondoltam is rád, hogy neked biztosan kéne) - szóval, a tieid fantáziadússágára és szépségére és mennyei ízére bármikor tanúskodom bármilyen fórum előtt!

    VálaszTörlés