2015. október 8., csütörtök

Hiába könyörögtek, csak az esô meg a közelgô határidô miatt irgalmaztam nekik

mert rimánkodtak némán, éreztem a belôlük áradó néma szemrehányást, sôt idônként fájdalmat is, de nem dacoskodtak, tették a dolgukat, nem sztrájkoltak, nem tettek keresztbe, csinálták, amit kértem tôlük vagy amire utasítottam ôket, szintén némán, mert odáig nem jutottunk el, hogy hangosan kelljen szólnom, ismételték ugyanazokat a mozdulatokat, az utóbbi kèt hétben hatszor nyomták a pedált tíz és taposták a vizet egy kilométeren át, kétszer letekertek nekem húsz kilométert, és siklottam rajtuk kétszer fel-alá a jégen egy-egy órát, tegnapelôtt például felváltva az egyik, aztán a másikra terhelve teljes testsúlyom, és kanyarodtak így, engedelmesen, és persze hajtották a bringát tíz kilométereen át akkor is, mert nem volt választásuk. És tegnap reggel már úgy éreztem, a közelgô leadásomra való tekintettel talán elhagyhatom a reggeli úszást, és elôrehozhatom egyébként estére tervezett teendôimet, ma meg ugye szakadt az esô, és nem mentünk úszni meg korcsolyázni se, és éreztem, amint néma hála száll fel egyszerre a jobb lábamból meg persze a balból.

4 megjegyzés:

  1. Már majdnem megsajnáltam Marcit és Borit - de aztán a kilométerek számát látva azt gondoltam, velük ezt mégsem tehetted... kéne az én lábaimnak is egy ilyen hajcsár :D (hogy angolozás közben tapossak pedált vagy gyalogoljak is... :D)

    VálaszTörlés
  2. az az igazsag, hogy a kilometeres uszasoktol eltekintve en mindkettot terhelnem ennyivel siman. Balatonon Bori is bringazott siman ilyen tavokat, ha nem is ilyen tempoban, Marci pedig, ha letol hetente haromsor egy-egy masfel oras kosaredzest, akkor szerintem ez meg sem kottyan neki. Igazabol a hirtelen valtasok a farasztok, a korizas utan tekerni es a tekeres utan uszni, aztan megint felulni a bringara, de mióta megittam a posztot, azóta csak lazsálok :)

    VálaszTörlés
  3. igen, a gyerekek jellemzően többet bírnak fizikailag - inkább csak a monotonitást nem (és nemcsak a teljesen tropára ment szülőknél, hanem általában) - én holnap kirándulni megyek az osztállyal - ha nem esik, mert akkor elmarad

    VálaszTörlés
  4. ú, én egy csoportkirándulást csináltam végig még az ovival, azóta nem vállalkoztam ilyenre.

    VálaszTörlés