2015. május 3., vasárnap

Miért fáj Rétvári Bencének az én kávém?

Vasárnap este Balatonról hazaesve, kávé után sóvárogva, fejbekólintással ér fel, hogy nincs több kapszula. Nincs még egy doboz a szekrényben. Rosszul emlékeztünk. És mivel szombaton az egész délelőtt vásárlással telt, mert vasárnap ugye nincs semmi nyitva, ugyebár, taposták a népek egymás sarkát az összes boltban, és nem akaródzott tuszkolódni még egy négybetűs boltban. A családom (sőt nagybetűvel Családom) érdekeit nézve sem.

Így aztán este hatkor futtathattuk az eszmét, ugyan kinek van aldis kapszulás kávéfőzője. Mert úgy látszik, a politika csak magának vindikálja a tévedés lehetőségét (vö. próbaüzem, ill. finomhangolás) többmilliárdos ügyekben, az egyszeri ember egy nyomorult kávéja is megtagadtatik. És a családi puffogás közepette felemlegettük Cs-vel azokat a vasárnapokat, amiken dolgoztunk. Én nem emlékszem, hogy belerokkantam volna. Sőt, az öcsém - akiékhez Cs. átment kapszuláért -, szintén szokott dolgozni vasárnaponként. Mert olyan a szakmája, olyan a szakmánk, amibe ez beletartozik néha. Baromságokat állítani nem tartozik bele. Az - ebben az országban legalábbis - a politikusok resztortja.


7 megjegyzés:

  1. Van ALDIS kávégépünk :) Kapszuláink is, sőt, van egy doboz olyan kapszulánk is, ami a mi gépünkbe nem jó, mert elnéztem. A miénk Martello - a másikat nem tudom, de megnézhetem és szívesen felajánlom, ha nektek ilyen kell. Ez persze a vasárnapi agyrémet nem fogja megváltoztatni, komolyan, én mindennap őrjöngeni tudnék miatta :(((((

    VálaszTörlés
  2. ja, a jövő hétvégén dolgozom - péntek-szombat-vasárnap, egybe az egészet - remélem, olyan fáradtan jövök haza, hogy eszembe sem jutna vásárolni... mert szombaton A. is versenyen lesz V.-vel, Á.-nak meg még nincs jogsija, hogy elküldjük vásárolni - mert míg régen a boltok az utcákban voltak, mára a legtöbb kiköltözött... így Á.-nak cipője sem lesz még egy darabig, és a téli bakancsában nyomul :(

    VálaszTörlés
  3. uuuuhhhh... egyébként ez az egyik ok, amiért nem akartunk, helyesebben akartab kijebb költözni, mert én nem szívesen vezetek, és nagyon szétszórt vagyok, tehát kell a bolt a közelben. Kicsi is, nagy is, piac is. Egy húzós bevásárlókocsit is örököltem Cs. nagymamájától.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. van piac :) úgy másfél km, ha van időm, odasétálok - busszal elérhető közelségben van más bolt is - de pont az aldi/lidl... most azt írtam majdnem, hogy azok nem, de nem igaz, kicsit messzebb van, de épp oda is elmehetnénk bkv-val (igaz, átszállással), spar van átszállás nélkül is, cba is, hát persze...

      szóval a teljes igazság az lehet, hogy mivel én a belvárosban nőttem fel, kb bp. legközepén, ott minden volt :) cipőbolt is, ruha is, élelmiszer, zöldséges, mozi, színház, kocsma - itt meg inkább növények vannak :) (de tényleg megváltozott a boltszerkezet is és tényleg nem a gyalogos bevásárlás javára)

      Törlés
  4. Igen, az aldi/lidl innen is kiesik. cba van a legközelebb, de az kiesik ugye. És hiába szeretek gyalogolni, egy kisebb bevásárlásnál is olyan nehéz lesz a cucc, hogy a hátam leszakad, mire hazaérünk.
    Kicsi növény itt is van, de nekem csak az erkényen lévőket kell gondoznom. És ez jobb is így.

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én is azokat a növényeket szeretem leginkább, akik az öngondoskodásban hisznek :) de látod, itt a környéken sok ilyen él :) (sajnos itt a cba az egyetlen, ami normális gyaloglótávolságra van - így hiába berzenkedek, sajnos be szoktam menni, ha valami nagyon kell)

      Törlés
  5. Egyébként nekünk is van itthon Martellós kapszulánk... Vészhelyzet esetére, ha elromlana a másik.

    VálaszTörlés