2015. május 26., kedd

Bright side

Én nagyon szeretem ezt az időt. Nem fojtón meleg, nem sült ki sehol a fű, virágzik a bodza, lehet biciklizni - akár egész évre kiegyeznék vele.
Az időjáràson túl persze azért is derüs ez a nap, mert végül sikerült legyûrnöm a piszok hosszú történelmi kalandregényemet. Tegnap úgy éjfél után bóbiskoltam fölötte vagy húsz percet, de aztán erőre kaptam, és jó sokáig tudtam csinálni. Már pirkadt, mire befejeztem, a hajnali madárdalra aludtam el.  Viszont kialvatlan sem vagyok, mert reggel hagytak aludni, Cs. mindkét gyereket elkísérte oviba-iskolába, még úszócuccot is vittek. Én pedig fél tízig húzhattam a lóbőrt, alig hittem a szememnek, mennyi az idő, amikor felébredtem.
Aztán egy kajás cikken dolgoztam, és minden olyan könnyen ment vele, viszont a sok street food emelegetésétől megéheztem nagyon, úgyhogy hazafelé volt időm beugrani a menô hamburgereshez, és olyan gyorsan hazaértem a minden jóval megrakott burgeremmel. hogy ki sem hűlt. Balatoni szódát ittam hozzá, meg főztem utána egy kàvét, besüt a nap a konyhába, a szomszédos oviból beszűrődik a gyerekzsivaj - az élet szép, nem igaz?

1 megjegyzés:

  1. Tök jó így befejezni egy munkát! :) És nagyon szép az élet, csak kicsit felvizezték. A hőfok OK, de én szárazabban szeretem :)

    VálaszTörlés