2014. június 30., hétfő

Még egyszer a naaaaagy nemzetközi csúcstalálkozóról

Még mindig nem tudtam túltenni magam a naaaagy nemzetözi csúcstalálkozót biztosító rendőrrel folytatott szóváltáson. Az én -nyilván naiv - elképzeléseim szerint ilyen helyzetben az ember nem élcelődik/humorizál/gúnyolódik, hanem elnézést kér az egyszeri járókelőtől, hogy kénytelen gátolni a haladásban. Mert a rendőrséget képviseli, ennélfogva tehát nem lehet tiszteletlen, nem lehet tah, nem szólhat be a mégoly bicskanyitogatóan viselkedő járókelőnek sem.
Szerencsére nekem már letelt a munkaidőm, és nem kellett a közt szolgálnom. Így aztán következmények nélkül lehettem ingerült, amikor értesültem róla, hogy meg kellene tanulnom repülni, mert az úton nem biciklizhetem a naaaagy fekete autók miatt. 

2 megjegyzés:

  1. hát nem pont ezt mondta szeretett vezérük is?

    VálaszTörlés
  2. Kötelességből végighallgattam naaagy vezérünket meg a többi visegrádi országok miniszterelnökeit; és míg a többi egyedül gazdasági kérdésekre szorítkozott, n. v. ideológiai fejtegetésekbe bocsátkozott a házasság, a keresztény gyökerek és a családok védelme érdekében. A lengyel egyébként szellemesen beszélt, szórakoztatóan ès az öniróniától sem riadt vissza. Elcsereltem volna valakivel - az önirónia fájón hiánycikk mostanában.

    VálaszTörlés