2014. május 25., vasárnap

A vízimajom-elmélet élő bizonyítéka vagyok



Sose gondoltam korábban, hogy körbe tudom futni a Szigetet. Aztán volt idő, amikor minden héten 4-5-ször körbekocogtam, poroszkáltam, kis túlzással: futottam.
Sose gondoltam korábban, hogy képes vagyok 10 km-t lefutni kocogni. Aztán ma 400 méter híján ez is sikerült - legközelebb megkerülöm a háztömböt, hogy kijöjjön a kerek szám.

A mélyponton - amikor futva kaptattam felfelé az Árpád hídra azon a dög meredek felhajtón -, jutott az eszembe, hogy milyen érdekes: a Balaton-átúszással kapcsolatban soha nem voltak kételyeim.

4 megjegyzés:

  1. Mert a víz lapos :)

    Amúgy viszont irigykedve drukkolok a kerek tíz km-hez és remélem, egyszer eljutok én is legalább a töredékéig belehalás nélkül!

    VálaszTörlés
  2. Tervezem - de július első vasárnapján nem leszünk itthon, szóval csak akkor tudok elmenni, ha legalább egyszer elhalasztják.

    VálaszTörlés
  3. Nem rossz, nem rossz. Ha legközelebb eljutok hozzátok vidékre, megint viszem a futócipőm, aminek most külföldön is jó hasznát vettem pár alkalommal.

    VálaszTörlés