2012. szeptember 3., hétfő

Vettünk

írás- és matekfüzeteket
könyvbekötőket
tankönyveket
iskolatáskát (még februárban, mert akciós volt)
füzetcimkéket
tolltartót
grafitceruzákat (színes volt itthon elég)
kisollót, kettőt, egyik a tolltartóba, másik a technikadobozba
stift ragasztót (legkisebbet)
kis vonalzót
még kisebb vonalzót, mert a kis vonalzó nem fért be a tolltartóba
radírt
rajzlapokat
ecsetkészletet
festéket
zsírkrétát
fehér inget
ünneplő nadrágot
ünneplő cipőt
kis tükröt
tornanadrágokat, kettőt a heti öt tornaóra tiszteletére, de még egy hónapig tuti nincs tornaóra a gipsz miatt
fehér pólókat, lásd fönt
tornacipőt
íróasztalt
széket
öt csomag írólapot

csak a hat gyufásdobozt, amiből kis fiókos szekretert kell csinálni, csak azt nem vettem még, valószínűleg mert nem tudom elcsitítani lelkem mélyén a hangos vihogást hónapok óta.





5 megjegyzés:

  1. A fehér pólókat először "fehér parókát"-ként detektáltam :D

    De amíg több mázsányi számkártyát és betűkártyát egy éjszaka alatt ki nem vágtatok, nem vagytok igazi iskolás szülők, sajnálom :D

    VálaszTörlés
  2. a számkártyának (amelyet enkezemmel fogok megírni is, ta-dammm) most készülök nekiállni. és megírom az órarendet is. valamint délután hevesen emlegettem negatív kontextusban, aki az öntapadós füzetborítókat kitalálta. vagy csak én vagyok ilyen hiperbéna, hogy mindenhova ragad, csak oda nem. ahova kéne?

    VálaszTörlés
  3. Uramisten, ennyi év után még mindig össze kell ragasztgatni azt a hat gyufaskatulyát? Én, -kimondani is borzasztó (lenne) azt a szép kerek számot, hány évvel ezelőtt jártam első osztályba, de nekünk is kellett ilyet ragasztani. Arra már nem emlékszem mire használtuk, mit tettünk bele? Azt hiszem sose, semmit, mert mi férne be egy gyufásdobozba? De most akkor megtudom végre: mit tesznek bele?

    VálaszTörlés
  4. speckó gázgyújtó gyufa doboza kell, és jó, hogy nem ám akármiyet vettem, mert nem stimmelt volna a méret!
    a kis fiókokba kerül:
    számkártya (megírtam)
    papírcenti összehajtva
    korongok
    tükör (ez nem fért volna bele a kisebbe)
    logikai készlet darabjai (szerintem így lehet garantálni, hogy napokon belül hiányos lesz a készlet, mert nem látszik a dobozban, ha hiányzik bmi)
    színes pálcikák.

    a skatulyákat megvettem, a gyufaszálakat kiszórtam, a dobozokat összeragasztottam, csálé lett, cs. újraragasztotta.

    VálaszTörlés
  5. Füzetborítóval nem te vagy hiperbéna, röviden összegeztem tapasztalataimat a nagyszobában :)

    VálaszTörlés