2012. április 11., szerda

Iskola

Mindenki erről beszél. Az utcán, a boltban, a játszótéren, az óvodában. És néha, megtörve az idétlen csendet egy-egy ismerős anyukával, néha én is megkérdezem: Izéke melyik iskolába megy?

Nem mintha érdekelne Izéke, és már az egész iskolaválasztással torkig vagyok. Nincs B-tervünk sincs arra az esetre, ha Marcit nem sorsolnák ki a kiszemelt iskolába. Mert B-tervnek nemigen lehet nevezni azt a szerény elképzelést, hogy ha már oda nem veszik fel, legalább ne járjon messzire. Kilőttem a kétnyelvű iskolát, miután megláttam egy harmadikos tankönyvben, ahogy angolul a gerincteleneket (Invertebretes) tanulják. (Ennél még a cinegék lábujjai is jobbak.) Így marad B-tervként a helyi kisközeli iskola, amiért nem rajongok, heti angolórákkal, amiket elvből elutasítok, de hát nem az én igényeim szerint szerveznek iskolákat ugyebár.

Pénteken tájékozatató a kiszemelt iskolában a felvételi ügyekről, hétfőn sorsolás. Remélem, idebiccent nekünk a nagy Iuppiter, és nem ejt ki kegyéből Pallasz Athéné. 



Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése