2012. április 5., csütörtök

Egyébként meg juhé és hurrá

Az elmúlt héten lelkes dörgölőzőmunkát folytattam. Kértem. Esengtem. Sanyarú helyzetem ecseteltem. A dolgokat összefüggésbe helyezve rávilágítottam. Nyílt napon vettem részt. Alkalmat a társalgásra megragadtam.  És mindennek meglett az eredménye.
Az ügyosztály ugyanis félretéve kifogásait félretéve engedélyezte két fő felvételét az óvodába májusban. Józan ésszel ugyan fel nem foghatom, miért jobb felvenni két gyereket májusban, mint áprilisban, de ki vagyok én, hogy megértsem a magasabb hivatalok és hivatalnokok csavaros észjárását? Én csak egy szimpla szülő vagyok, aki megkönnyebbülten vette tudomásul, hogy nem kilenc, csak hat hétre oldja meg gyermekei felügyeletét a nyáron.

(Sorozatunk következő epizódjában az iskolai felvételi sorsolásról számolok be.)


4 megjegyzés:

  1. Borbála ovis lett? gratulálok! májustól????? mondtad egyszer, hogy nagy hírű iskolában végeztél - ennek alapján a Roxfortra tippelnék :D

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Az egészben (azon túl, hogy az, hogy Borit felvették számunkra persze örvendetes) az a szomorú, hogy a rendszer teljesen logikátlan, szervezetlen, átláthatatlan és dörgölőzésen alapul.

      Támogatnám a protestáns etika országos bevezetését, fekete-fehér, igen-nem alapon, logika mottóval. (Nem vagyok protestáns amúgy, csak sokat olvastam Szabó Magdát.)

      Törlés
  2. A protestáns etikáról nekem Max Weber ugrik be elsőként, de ez szakmai áralom - egyébként meg igen, noha én sem.

    VálaszTörlés
  3. Jaj, jaj, meglátszik, hogy nem vastagnyakú kálvinista körökben nőttél fel. Bár ha sokat olvastál Szabó Magdát... hát nem is tudom. Nem egyházi etika kéne ide, csak egységi józan paraszt ész. A célszörű szögény embör józan előrelátása és tisztessége.

    VálaszTörlés